24
Październik
8:00 am — 6:30 pm

Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

PRACOWNIK W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

  • RODO- najnowsze obowiązki w praktyce
  • Wymogi RODO w zakresie rejestrowania i przechowywania dokumentacji operacji przetwarzania
  • RODO – odpowiedzialność w praktyce
  • Sankcje i odpowiedzialność odszkodowawcza
  • RODO- outsourcing- najczęstsze problemy
  • Obowiązki podmiotu przetwarzającego
  • Profilowanie w praktyce
  • Najczęściej pojawiające się problemy w praktyce
  • Skala zmian regulacji

DATA I MIEJSCE:

24 październik 2017r.
Sala Platinum w CB Tarasy
Ul. Złota 59 , 00-120 Warszawa

Dlaczego warto wziąć udział:

Centra Usług Wspólnych to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów na polskim rynku. Jego
sprawne funkcjonowanie nie byłoby możliwe, gdyby nie odpowiednio dobrana strategia personalna.
Wpływa ona na długofalowe ukierunkowane działanie, pozwalające kształtować pracowników
o pożądanych cechach, wzmacniać ich zaangażowanie, a przy tym poprawia klimat społeczny i przekłada
się na większą efektywność pracowników w zakresie realizowanych zadań.
Dzięki naszym Prelegentom mogą Państwo liczyć na poszerzenie wiedzy z zakresu rekrutacji właściwych
osób na odpowiednie stanowiska i zarządzania pracownikiem w Centrach Usług Wspólnych. Uczestnicy
szkolenia zostaną kompleksowo przygotowani do stosowania transferu wiedzy i pracowników w Centrach
Usług Wspólnych. Będą potrafili wcielić w praktykę retencję oraz motywować w przypadku wąskich
specjalizacji. Uczestnicy dowiedzą się również komu faktycznie podlega pracownik CUW i jaka jest
problematyka związana z udostępnieniem pracowników przez podmiot zewnętrzny .

Warsztat kierujemy : do osób, które zarządzają działami i zespołami HR, w szczególności: dyrektorom i
kierownikom działów ds. zarządzania, finansów, HR –działom strategicznym, operacyjnym i rozwoju biznesu
w Centrach Usług Wspólnych

9:00 Rejestracja i poranna kawa

9:30 Komu podlega pracownik CUW

  • komu faktycznie podlega pracownik CUW – kto nimi zarządza

  • problematyka udostępniania pracowników przez podmiot zewnętrzny (outsourcing usług)

  • wypożyczanie pracowników między spółkami- kwestie organizacyjno-formalne

  • zasady powołania i funkcjonowania koordynatoracase study

  • nadzór nad pracownikami różnych spółek

  • delegowanie pracowników do CUW – kwestie organizacyjne i formalne

  • sugerowane rozwiązania

Robert Stępień, Radca Prawny Kancelaria Raczkowski Paruch

11:15 Przerwa kawowa

11:30 Retencja pracownika w CUW

  • jak utrzymać pracownika?

  • Procesy wspierające retencję pracowników w CUW

  • jak motywować w przypadku wąskich specjalizacji

  • problem nielojalności wobec pracodawcy

  • na co należy zwrócić szczególną uwagę

  • benefity pozapłacowe w praktyce-skuteczne rozwiązania

  • jak reagować, gdy pracownicy są niezadowoleni- jak zachęcić i zaangażować

Michał Bielawski, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

13:00 Lunch

13:40 Transfer pracownika i wiedzy w CUW

  • Case study – przeprowadzenie dobrego pracownika w praktyce

  • optymalizacja procesów

  • twarde i miękkie zasady transferów

Justyna Szklarczyk-Wojdak, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

15:00 Przerwa kawowa

15:15 Rekrutacja w/do CUW

  • budowanie strategii rekrutacji w CUW

  • wyzwania pojawiające się podczas rekrutacji i poszukiwania pracowników CUW

  • efektywne wykorzystanie kanałów rekrutacji

  • dobre praktyki i przykłady

 Joanna Borowicz, Head of Bussines Partners w BPO POLAND

16:30 Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów

Robert Stępień, Radca Prawny Kancelaria Raczkowski Paruch

Michał Bielawski, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

Justyna Szklarczyk-Wojdak, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

Joanna Borowicz, Head of Bussines Partners w BPO POLAND

 

Cena: 1395 zł + 23% VAT 

Pobierz formularz

Szczegóły

Data:
Październik 24, 2017
Czas:
8:00 am - 6:30 pm

Nadchodzące wydarzenia