16
Grudzień
8:00 am — 5:00 pm

Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

BANK vs KONSUMENT
Problematy PRAWA KONSUMENCKIEGO w praktyce

  • Klauzule niedozwolone w umowach – najnowsza praktyka
  • Jak nie wprowadzać konsumenta w błąd
  • Regulacje prawne wpływające na sytuację Banków
  • Najnowsze orzecznictwa – Bank vs Konsument
  • Umowy kredytowe z konsumentami
  • Odwołania do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Case study
  • Dobre praktyki

DATA I MIEJSCE:

16 grudnia 2016 r.
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A, Centrum

Korzyści z uczestnictwa:

Prawa konsumenckie są regulowane zarówno dyrektywami unijnymi, jak i wieloma narodowymi systemami ochrony konsumentów. Funkcjonuje rozległy system przedstawiający obowiązki instytucji finansowych. Dostosowanie się Banków, ich klientów oraz organizacji broniących konsumentów do obowiązujących praw, może okazać się niezwykle trudne i determinować szereg problemów związanych z zawarciem prawidłowej umowy pomiędzy stronami.

Na warsztacie uczestnicy dowiedzą się, jakie elementy należy zawrzeć w umowach bankowych oraz na które aspekty należy zwrócić szczególną uwagę, by nie dopuścić do stosowania klauzul niedozwolonych. Dodatkowo prelegenci omówią najnowsze orzecznictwa oraz prawa konsumenta z punku widzenia UOKiK. Podczas szkolenia zostaną poruszone także tematy dotyczące wprowadzania konsumentów w błąd – jakie regulacje prawne wpływają na sytuację Banków oraz jakie kary obowiązują w przypadku nieprawidłowości. Ponadto, uczestnicy zapoznają się z wytycznymi postępowania w przypadku odwołań do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Warsztat kierujemy do:

  • Warsztat polecamy przedsiębiorstwom działającym w branży bankowej, a w szczególności:
    • działom prawnym
    • działom finansowym
    • działom obsługi klienta
    • działom sprzedaży
    • doradcom kredytowym

 

9.00 REJESTRACJA I PORANNA KAWA

 

9.30 REKLAMA nie może wprowadzać w błąd

– regulacje prawne wpływające na sytuacje Banków

– jak nie wprowadzać konsumenta w błąd?

– analiza i omówienie najnowszego orzecznictwa

– jakie kary

– uwaga na szczegóły!

– najczęściej pojawiające się błędy

Marcin Trepka, Radca Prawny, K & L Gates

11.00 PRZERWA KAWOWA

11.20 Klauzule niedozwolone w umowach – najnowsza praktyka

– kontrola wzorców umownych

– analiza i omówienie najnowszego orzecznictwa

– ryzyko klauzul abuzywnych – na co zwrócić szczególną uwagę

– niedozwolone elementy załączników do umów

– dobre praktyki

Martyna Wurm, Aplikantka Radcowska, K & L Gates

13.00 LUNCH

13.40 UMOWA KREDYTU hipotecznego a prawo konsumenckie

– szczegółowa analiza praktyki orzeczniczej

– prawa konsumenta z punktu widzenia UOKiK

– wymagania wg obowiązujących przepisów

– najczęściej pojawiające się problemy

– na co zwrócić szczególną uwagę

Marcin Jasiński, Radca Prawny,RKKW Kancelaria Radców Prawnych

Daniel Krajewski, Radca Prawny, RKKW Kancelaria Radców Prawnych

15:00 PRZERWA KAWOWA

15.10 Praktyczna strona odwołań do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

– case study

– wytyczne postępowania w przypadku odwołań

Jarosław Szewczyk, Adwokat, RKKW Kancelaria Radców Prawnych

16.30 ZAKOŃCZENIE WARSZTATU

Marcin Trepka, Radca Prawny, K & L Gates

Martyna Wurm, Aplikantka Radcpwska, K & L Gates

Marcin Jasiński, Radca Prawny,RKKW Kancelaria Radców Prawnych

Daniel Krajewski, Radca Prawny, RKKW Kancelaria Radców Prawnych

Jarosław Szewczyk, Adwokat, RKKW Kancelaria Radców Prawnych

Cena: 995 zł + 23% VAT do 4 listopada
1295 zł + 23% VAT po 4 listopada

Pobierz formularz

Szczegóły

Data:
Grudzień 16, 2016
Czas:
8:00 am - 5:00 pm
Wydarzenie Category: