13
Czerwiec
9:00 am — 4:30 pm

Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

PRAWO KONSUMENCKIE W BANKACH

  • Klauzule niedozwolone w umowach – najnowsza praktyka
  • Jak nie wprowadzać konsumenta w błąd
  • Regulacje prawne wpływające na sytuację Banków
  • Najnowsze orzecznictwa – Bank vs Konsument
  • Umowy kredytowe z konsumentami
  • Odwołania do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Case study
  • Dobre praktyki

 

DATA I MIEJSCE:

13 czerwiec 2017 r.
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A, Centrum

Korzyści z uczestnictwa:

Prawa konsumenckie są regulowane zarówno dyrektywami unijnymi, jak i wieloma narodowymi systemami ochrony konsumentów. Funkcjonuje rozległy system przedstawiający obowiązki instytucji finansowych. Dostosowanie się Banków, ich klientów oraz organizacji broniących konsumentów do obowiązujących praw, może okazać się niezwykle trudne i determinować szereg problemów związanych z zawarciem prawidłowej umowy pomiędzy stronami.

Na warsztacie uczestnicy dowiedzą się, jakie elementy należy zawrzeć w umowach bankowych oraz na które aspekty należy zwrócić szczególną uwagę, by nie dopuścić do stosowania klauzul niedozwolonych. Dodatkowo prelegenci omówią najnowsze orzecznictwa oraz prawa konsumenta z punku widzenia UOKiK. Podczas szkolenia zostaną poruszone także tematy dotyczące wprowadzania konsumentów w błąd – jakie regulacje prawne wpływają na sytuację Banków oraz jakie kary obowiązują w przypadku nieprawidłowości. Ponadto, uczestnicy zapoznają się z wytycznymi postępowania w przypadku odwołań do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Warsztat kierujemy do:

  • Warsztat polecamy przedsiębiorstwom działającym w branży bankowej, a w szczególności:
    • działom prawnym
    • działom finansowym
    • działom obsługi klienta
    • działom sprzedaży
    • doradcom kredytowym

 

 

 
9:00 Rejestracja i poranna kawa

9.30 REKLAMA nie może wprowadzać w błąd

  • regulacje prawne wpływające na sytuacje Banków
  • jak nie wprowadzać konsumenta w błąd?
  • analiza i omówienie najnowszego orzecznictwa
  • jakie kary
  • uwaga na szczegóły!
  • najczęściej pojawiające się błędy

Marcin Trepka, Radca Prawny, K&L Gates

 11:00 Przerwa

11.20 Klauzule niedozwolone w umowach – najnowsza praktyka

  • kontrola wzorców umownych
  • analiza i omówienie najnowszego orzecznictwa
  • ryzyko klauzul abuzywnych – na co zwrócić szczególną uwagę
  • niedozwolone elementy załączników do umów
  • dobre praktykiMartyna Wurm, Aplikantka Radcowska , K&L Gates

13:00 Lunch

13.40 Praktyczna strona odwołań do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

  • Na co uważać, czyli jakich działań zakazuje prawo konkurencji
  • Kiedy UOKiK wszczyna postępowania
  • O czym należy pamiętać wn trakcie postępowania
  • Jakie mogą być skutki postępowania dla przedsiębiorcy

Marek Korcz, Radca Prawny,Kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy

Dr. Paweł Marcisz, Adwokat, Kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy

15:00 PRZERWA KAWOWA

15:10 UMOWA KREDYTU hipotecznego a prawo konsumenckie

  • szczegółowa analiza praktyki orzeczniczej
  • prawa konsumenta z punktu widzenia UOKiK
  • wymagania wg obowiązujących przepisów
  • najczęściej pojawiające się problemy
  • na co zwrócić szczególną uwagę

Elżbieta Modzelewska-Wąchal,Radca Prawny, Kancelaria Radców Prawnych „Centrum Prawa Konkurencji”

16.30 ZAKOŃCZENIE WARSZTATU

 

Cena: 1295 zł + 23% VAT 

Pobierz formularz

Szczegóły

Data:
Czerwiec 13, 2017
Czas:
9:00 am - 4:30 pm

Nadchodzące wydarzenia