15
Grudzień
8:00 am — 5:00 pm
Centrum Konferencyjne Golden Floor
Aleje Jerozolimskie 123A

Warszawa, Polska
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Relacje w CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH – odpowiedzialność, obowiązki, zasady

  • Podział obowiązków między CUW a lokalnymi jednostkami
  • Jasne zasady odpowiedzialności w działalności CUW
  • Rozliczenia między podmiotami
  • Jak zarządzać usługą w CUW
  • Systemy kontroli wewnętrznej – audyt w CUW
  • Dobre praktyki relacji w CUW
  • Formalne zasady funkcjonowania relacji w CUW

DATA I MIEJSCE:

15 grudzień 2016 r.
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A, Centrum

Korzyści z uczestnictwa:

Centra Usług Wspólnych pozwalają na ograniczenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstw, zwłaszcza tych o rozproszonej terytorialnie strukturze. Do centrów przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw
z różnych sektorów gospodarczych. Prowadzenie działalności w ramach wielu podmiotów, najczęściej funkcjonujących również w ramach różnych lokalizacji, doprowadza często do niewspółmiernego
w stosunku do skali działalności, rozrostu kosztów w ramach procesów wspierających np. księgowych czy HR. Wiąże się to z faktem, że w przypadku prowadzenia przez każdy z podmiotów odrębnych działów administracyjnych, w skali całej grupy dochodzi do powielania tych samych procesów oraz tworzenia odmiennych standardów jakościowych. Docelowo prowadzi to do multiplikowania kosztów oraz braku możliwości osiągania efektu synergii.

Prelegenci opowiedzą, jak w praktyce zapobiegać powielaniu złych praktyk, odpowiednio podzielić obowiązki pomiędzy CUW a lokalnymi jednostkami oraz optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta. Zostaną poruszone kwestie ułożenia mierników usług tak, by ułatwić zarządzanie usługą . Szczegółowo przedstawiony zostanie także system kontroli wewnętrznej w CUW.

Uczestnicy otrzymają praktyczną wiedzę na temat możliwości rozwoju CUW w swoich Firmach, dowiedzą się jak działać efektywnie oraz jak unikać błędów decyzyjnych, a także jakie wyzwania stoją przed zarządcami, którzy biorą odpowiedzialność za działalność spółek.

Warsztat kierujemy do:

  • Członków Zarządu,
  • Dyrektorów finansowych
  • Dyrektorów strategicznych i operacyjnych
  • Dyrektorów rozwoju biznesu
  • oraz innych przedstawicieli obszarów księgowych, administracyjnych, marketingowych, IT lub HR działających w obrębie CUW

9:00 – Rejestracja i poranna kawa

9:30 – Podział obowiązków pomiędzy CUW a lokalnymi jednostkami
– Dobre formalne zasady raportowania
– Dobre formalne zasady płatności
– Zasady komunikacji pomiędzy CUW a jednostkami lokalnymi
– Formalno-prawne możliwości podziału obowiązków
– Jasne zasady odpowiedzialności
– Dobre praktyki
Dariusz Kulgawczuk, Radca Prawny, Kancelaria RKKW

11:10 – Przerwa kawowa

11:30 – Rozliczenia między podmiotami
– Modele rozliczeń między podmiotami a CUW
– Ceny transferowe – na co zwrócić
szczególną uwagę?
– Najczęściej pojawiające się problemy
– Dobre praktyki
Paweł Wolany, Ekspert w zakresie cen transferowych, TP Advisory

13:10 – Lunch

14:00 – Jak zarządzać usługą w CUW?
– Ułożenie mierników usług, by ułatwić zarządzanie usługą
– Najczęściej pojawiające się trudności
– Case study
– Jak sprawdzić czy usługi są zbieżne  z problemami
Konrad Korczak, Dyrektor Centrum Usług Procesowych Rachunkowości, Impel Business Solutions

15:15 – System kontroli wewnętrznej – audyt w CUW
– Zasady funkcjonowania
– Trudności przeprowadzenia audytu
– Sankcje
– Odpowiedzialność
– Zasady komunikacji podczas audytu w CUW
Aleksandra Motławska, Biegły Rewident,HLB M2

16:30 – Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów

Dariusz Kulgawczuk, Radca Prawny, Kancelaria RKKW

Aleksandra Motławska, Biegły Rewident,HLB M2

Paweł Wolany, Ekspert w zakresie cen transferowych, TP Advisory

Konrad Korczak, Dyrektor Centrum Usług Procesowych Rachunkowości, Impel Business Solutions

Cena: 995 zł + 23% VAT 

Pobierz formularz

Szczegóły

Data:
Grudzień 15, 2016
Czas:
8:00 am - 5:00 pm
Wydarzenie Category:
Wydarzenie Tagi:
, , , ,