15
grudzień
9:00 am — 4:00 pm
Centrum Konferencyjne Golden Floor
Aleje Jerozolimskie 123A

Warszawa, Polska
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Trendy i problemy w relacjach z Klientem w branży energetycznej

  • Trendy i nowe narzędzia obsługi klienta
  •  Reklamacje i  ich wpływ na jakość obsługi Klienta
  • Obowiązki przedsiębiorstwa na rynku energetycznym wobec klienta – aspekty prawne i praktyczne
  • Call Center przedsiębiorstwa energetycznego a ryzyka w sferze prawa konsumenckiego

DATA I MIEJSCE:

15 grudnia 2015 r.

Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa

CENA:

Cena 1295 zł + 23% VAT – do 26 listopada 2015r.

Cena 1695 zł + 23% VAT – po 26 listopada 2015r.

GRUPA DOCELOWA:

Warsztat kierujemy m.in. do przedsiębiorstw energetycznych jak również pozostałych uczestników branży utilities a w szczególności do:

  • Działów prawnych
  • Działów obsługi klienta
  • Działów ds. Reklamacji
  • Działów ds. produktów
  • Pracowników Contact Center
  • Działów serwisu

09:00 Rejestracja uczestników, przerwa kawowa

09:30 Trendy i nowe narzędzia obsługi klienta, które znajdują zastosowanie w branży utilities

  • Główne trendy w światowej obsłudze klienta i ich praktyczne zastosowanie
  • Samoobsługa – jakie udogodnienia z zakresu samoobsługi mogą ułatwić życie klientom i zaoszczędzić czas pracy dostawcy?
  • Chmura – model systemów informatycznych dla obsługi klienta i sprzedaży w utilities – wynająć czy kupić?
  • Communications Business Intelligence – narzędzie walki o klienta

Joanna Lisiecka – Pytlakowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Comtrust

11:00 Reklamacje i  ich wpływ na jakość obsługi Klienta

  • Procedura obsługi reklamacji – dobre praktyki firmy energetycznej
  • Współpraca spółek obrotu i dystrybucji w ramach postępowania reklamacyjnego
  • Tworzenie jasnych odpowiedzi na reklamacje Klientów

Łukasz Jankowski, Radca prawny, Menedżer zespołu prawa energetycznego, Wierzbowski Eversheds

Milena Kazanowska – Kędzierska, Prawnik, Wierzbowski Eversheds

12:30 Lunch

13:15 Obowiązki przedsiębiorstwa na rynku energetycznym wobec Klienta – aspekty prawne i praktyczne

  • Umowy z klientami vs. nowe prawo konsumenckie
  • Zakres obowiązków przedsiębiorstw energetycznych w świetle przepisów prawa
  • Zakres obowiązków przedsiębiorstw energetycznych w stosunkach z konsumentami
  • Umowy zawierane na odległość
  • Problematyczne sfery reklamacji w praktyce
  • Ryzyka związane z naruszeniem obowiązków wobec klientów, ze szczególnym uwzględnieniem konsumentów

Elżbieta Modzelewska – Wąchal, Radca prawny, Centrum Prawa Konkurencji 

15:00 Działalność zewnętrznego Call Center przedsiębiorstwa energetycznego a ryzyka w sferze prawa konsumenckiego

  • Essentialia umów zawieranych z partnerami zewnętrznymi świadczącymi usługi Call Center
  • Obowiązki informacyjne wobec konsumentów
  • Ocena i kontrola ryzyka prawnego obciążającego przedsiębiorcę energetycznego
  • Odpowiedzialność partnera zewnętrznego za kary nakładane przez UOKiK

Jarosław Sroczyński, Radca prawny, Wspólnik, Kancelaria Markiewicz & Sroczyński

16:00 Zakończenie warsztatu, wręczenie Certyfikatów

 

  • Joanna Lisiecka – Pytlakowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Comtrust
  • Łukasz Jankowski, Radca prawny, Menedżer zespołu prawa energetycznego, Wierzbowski Eversheds
  • Milena Kazanowska – Kędzierska, Prawnik, Wierzbowski Eversheds
  • Elżbieta Modzelewska – Wąchal, Radca prawny, Centrum Prawa Konkurencji 
  • Jarosław Sroczyński, Radca prawny, Wspólnik, Kancelaria Markiewicz & Sroczyński

Cena 1295 zł + 23% VAT – do 26 listopada 2015r.

Cena 1695 zł + 23% VAT – po 26 listopada 2015r.

Pobierz formularz

Szczegóły

Data:
15 grudnia, 2015
Czas:
9:00 am - 4:00 pm
Organizer:
ProAbility
Phone:
22 787 59 12

Nadchodzące wydarzenia