PROBLEMY PRACOWNICZE W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
❖ Komu podlega pracownik CUW
❖ Nadzór nad pracownikami różnych spółek
❖ Retencja pracownika w CUW
❖ Procesy wspierające retencję pracowników w CUW
❖ Transfer pracownika i wiedzy w CUW
❖ Twarde i miękkie zasady transferów
❖ Systemy motywacyjne w CUW
❖ Rekrutacja w/do CUW
❖ Efektywne wykorzystanie kanałów rekrutacji
20 Wrzesień 2018 r.
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A, Centrum
Dlaczego warto wziąć udział :
Centra Usług Wspólnych to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów na polskim rynku. Jego sprawne funkcjonowanie nie byłoby możliwe, gdyby nie odpowiednio dobrana strategia personalna. Wpływa ona na długofalowe
ukierunkowane działanie, pozwalające kształtować pracowników o pożądanych cechach, wzmacniać ich zaangażowanie, a przy tym poprawia klimat społeczny i przekłada się na większą efektywność pracowników w zakresie realizowanych zadań.
Dzięki naszym Prelegentom mogą Państwo liczyć na poszerzenie wiedzy z zakresu rekrutacji właściwych osób na odpowiednie stanowiska i zarządzania pracownikiem w Centrach Usług Wspólnych. Uczestnicy szkolenia zostaną kompleksowo przygotowani do stosowania transferu wiedzy i pracowników w Centrach Usług Wspólnych. Będą potrafili wcielić w praktykę retencję oraz motywować w przypadku wąskich specjalizacji. Uczestnicy dowiedzą się również komu faktycznie podlega
pracownik CUW i jaka jest problematyka związana z udostępnieniem pracowników przez podmiot zewnętrzny .
Warsztat kierujemy do :
Warsztat kierujemy do osób, które zarządzają działami i zespołami HR,
w szczególności: dyrektorom i kierownikom działów ds. zarządzania,
finansów, HR – działom strategicznym, operacyjnym i rozwoju biznesu
w Centrach Usług Wspólnych
9:00 Rejestracja i poranna kawa
9:30 Komu podlega pracownik CUW
❖ komu faktycznie podlega pracownik CUW – kto nimi zarządza
❖ problematyka udostępniania pracowników przez podmiot zewnętrzny (outsourcing usług)
❖ wypożyczanie pracowników między spółkami- kwestie organizacyjno-formalne
❖ zasady powołania i funkcjonowania koordynatora case study
❖ nadzór nad pracownikami różnych spółek
❖ delegowanie pracowników do CUW – kwestie organizacyjne i formalne
❖ sugerowane rozwiązania
Piotr Górny, Radca Prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Piotra Górnego
11:00 Przerwa kawowa
11:15 Retencja pracownika w CUW
❖ jak utrzymać pracownika?
❖ procesy wspierające retencję pracowników w CUW
❖ jak motywować w przypadku wąskich specjalizacji
❖ problem nielojalności wobec pracodawcy
❖ na co należy zwrócić szczególną uwagę
❖ benefity pozapłacowe w praktyce-skuteczne rozwiązania
❖ jak reagować, gdy pracownicy są niezadowoleni- jak zachęcić i zaangażować
Michał Bielewski, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
12:40 Lunch
13:10 Transfer pracownika i wiedzy w CUW
❖ Case study – przeprowadzenie dobrego pracownika w praktyce
❖ optymalizacja procesów
❖ twarde i miękkie zasady transferów
Grzegorz Ruszczyk, Radca Prawny, Kancelaria Raczkowski&Paruch
14:20 Przerwa kawowa
14:30 Systemy motywacyjne w CUW
❖ projektowanie systemów motywacyjnych
❖ Wdrożenie
❖ Systemy motywacji niefinansowej
❖ Jak motywować w przypadku wąskiej specjalizacji
Grzegorz Ruszczyk, Radca Prawny, Kancelaria Raczkowski&Paruch
15:15 Rekrutacja w/do CUW
❖ budowanie strategii rekrutacji w CUW
❖ wyzwania pojawiające się podczas rekrutacji i poszukiwania pracowników CUW
❖ efektywne wykorzystanie kanałów rekrutacji
❖ dobre praktyki i przykłady
Michał Ejchman, Program Manager oraz Senior Consultant, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
16:30 Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów
Piotr Górny, Radca Prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Piotra Górnego
Michał Bielewski, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
Grzegorz Ruszczyk, Radca Prawny, Kancelaria Raczkowski&Paruch
Michał Ejchman, Program Manager oraz Senior Consultant, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
Cena: 1395 zł + 23% VAT
Pobierz formularz