09
wrzesień
8:00 am — 4:00 pm

Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

MARKETING ON-LINE
W SPRZEDAŻY MIESZKAŃ DEWELOPERSKICH

➢ Od czego zacząć prospecting , czyli Twoja grupa docelowa
➢ Strona internetowa jako główna wizytówka dewelopera
➢ SEO, czyli promujemy stronę (i inwestycję) w wyszukiwarkach
➢ Reklama strony w Internecie
➢ Social media w marketingu nieruchomości deweloperskich
➢ Email i mailing w kontakcie z klientem
➢ Aspekty prawne i ograniczenia w marketingu w Internecie

09 Wrzesień 2020 r.
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A, Centrum

Korzyści z uczestnika:

W trakcie szkolenia uczestnik pozna narzędzia, które daje dziś Internet w docieraniu do potencjalnych klientów, zainteresowanych zakupem nieruchomości na rynku pierwotnym. Równocześnie na szkoleniu dowie się:
✓ jak prowadzić stronę www własnej inwestycji (i czego oczekiwać od firmy,która taką stronę tworzy),
✓ co powinno być na stronie, by zmusić klienta do działania, gdy już na nią trafi,
✓ jak zoptymalizować stronę pod wyszukiwarkę Google’a w zgodzie z najnowszymi trendami SEO (lub jak rozmawiać z firmą oferującą usługi SEO),
✓ jak skutecznie pozycjonować swoją stronę i zapewnić jej wysokie miejsce w wynikach wyszukiwarek,
✓ jak prowadzić stronę na Facebooku i co tam umieszczać – a na co uważać,
✓ co i jak promować – i w których mediach społecznościowych,
✓ w jaki sposób reagować na niekorzystne opinie w sieci, czarny PR konkurencji oraz wpisy niezadowolonych klientów ,
✓ jak korzystać z mailingu, by nie trafić na listę spammerów ,
✓ w jakie reklamy w Internecie zainwestować, by jak najszybciej trafić do swojej grupy docelowej.

Przebieg treningu i metody pracy :

Zajęcia podzielone są na część wykładową i ćwiczenia. W ramach wykładów uczestnicy przyswajają podstawową wiedzę na temat strategii i technik docierania do klientów zainteresowanych nieruchomością deweloperską. W trakcie ćwiczeń
omawiają przykładowe strony www i fanapage’e firm deweloperskich, dowiadują się, na czym polega optymalizacja strony z pomocą wtyczek do SEO, tworzą przekazy skierowane do klientów (notki, zdjęcia lub nagrania na własną stronę lub profil) i omawiają z trenerem perspektywy ich promocji.
Do kogo kierujemy warsztat :
Szkolenie adresowane osobom, które chcą poznać i pogłębić wiedzę na temat skutecznego reagowania
i jednocześnie prowadzenia klienta. Szkolenie polecane dla pracowników, którzy poprzez poznanie narzędzi psychologii
społecznej będą postrzegać swój kontakt z klientem nie jako kapryśny los, ale jako przewidywalny oparty na zasadach proces.
Zapraszamy min. stanowiska :
✓ Pracownicy działów obsługi klienta firm deweloperskich.
✓ Sprzedawcy w firmach deweloperskich, prowadzący pozakupową opiekę nad klientem.
✓ Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedażowymi.

 

9:00 Rejestracja i poranna kawa

9:30-11:15 – zajęcia
Od czego zacząć prospecting, czyli Twoja grupa docelowa
• Target (grupa docelowa) działań marketingowych i prospectingowych. Dlaczego musisz wiedzieć, do kogo kierujesz komunikację, zanim ją przygotujesz.
• Zdefiniowanie grupy docelowej. Określenie zachowań i preferencji grupy docelowej, pod kątem przygotowania argumentacji sprzedażowej i metod dotarcia.
Strona internetowa jako główna wizytówka dewelopera
• Zasady tworzenia strony: jak powinna dziś wyglądać i zachowywać się idealna witryna.
• Cena nieruchomości – czyli to, czego najczęściej poszukuje klient na stronie. Kiedy należy ją umieszczać – a kiedy jest to niewskazane.
• Kontent, czyli treść strony, czyli o co musisz zadbać, zanim zaczniesz cokolwiek promować. Zasady tworzenia dobrych treści.
• Zdjęcia, rzuty mieszkań, slajdy, wideo i inne elementy multimedialne na stronie – jak zadbać, by nie było ich ani za mało, ani za dużo i by spełniały swą rolę.
• Konwersja, czyli rabaty, obniżki, gratisy i inne elementy strony zmuszą klienta do tego, by do Ciebie zadzwonić lub napisać.

11:15-11:30 – przerwa

11:30-13:00 – zajęcia
SEO, czyli promujemy stronę (i inwestycję) w wyszukiwarkach
• Pozycja strony w wyszukiwarce: z czego dziś wynika.
• Optymalizacja strony: co to są słowa kluczowe, jak je ustawić. Na jakie frazy najlepiej się pozycjonować?
• Co jeszcze powinna zawierać witryna zoptymalizowana pod roboty Google’a. Szybkość, wydajność i responsywność strony i ich rola w SEO.
• Linki do strony: jakie są skuteczne, a jakie nie – i gdzie można je umieszczać, a gdzie niekoniecznie.

Reklama strony w Internecie
• Działania reklamowe i promocyjne jako pasywny sposób dotarcia do klienta – czyli co zrobić, by mniej się napracować, a mieć więcej leadów (jeśli już masz środki).

• Narzędzia reklamy w Internecie i ich budżety. Za co najbardziej opłaca się płacić: wyświetlenia, kliknięcia czy może konwersję?

• Co działa na umysł e-klienta? Sposoby dotarcia do nowych klientów w Internecie.

• Copywriting – zasady tworzenia atrakcyjnych i magnetyzujących przekazów reklamowych.

• Google Ads, czyli reklama w wyszukiwarce – kiedy opłaca się iść na skróty?

• RTB (Real Time Bidding) i nowe zjawiska w reklamie internetowej.


13:00-13:45 – lunch


13:45-16:00 – zajęcia
Social media w marketingu nieruchomości deweloperskich
• Media społecznościowe i ich zastosowanie w docieraniu do klientów: kiedy są naprawdę skuteczne, a kiedy są po prostu modą
• Budowanie i zarządzanie profilami firmowymi oraz fanpage’ami na portalach społecznościowych.
• Jak tworzyć efektywne wpisy sprzedażowe na profilu inwestycji? Jak robić dobre zdjęcia na Instagrama? Co robić, by ktokolwiek to zobaczył (oraz komu i ile można za to zapłacić).
• Konkursy, nagrody i inne sposoby zachęcania użytkowników serwisów społecznościowych do aktywności i polecania firmy, produktu lub polubienia strony.
Email i mailing w kontakcie z klientem
• Aktywne pozyskiwanie klientów za pomocą mailingu – co musisz wiedzieć, zanim zdecydujesz się na te formy komunikacji.
• Skąd bierzemy bazy danych – pierwszy kontakt z klientem. Czy ciągle należy kupować bazy mailingowe?
• Mailing z własnej skrzynki lub przez firmę zewnętrzną: na co uważać, by nie trafić na listę spammerów.
• Formy adresatywne w mailu. Jak zwracać się do klienta w pierwszej wiadomości.
• Techniki motywowania klientów do otwierania i czytania emaili.
Aspekty prawne i ograniczenia w marketingu w Internecie.
• Regulacje prawne związane z komunikacją elektroniczną, w tym odpowiedzialność za „spam” w marketingu. Kiedy i komu możesz po prostu wysłać informację handlową, a kiedy musisz mieć wcześniejszą zgodę.
• RODO i ochrona danych osobowych w kontekście podejmowanych działań promocyjnych i handlowych w Internecie. Informacja o ciasteczkach i o RODO na stronie – kiedy musi być i jak powinna wyglądać.

16:00 Zakończenie warsztatów i rozdanie certyfikatów

 

Cena: 1495 zł + 23% VAT 

Pobierz formularz

Szczegóły

Data:
9 września, 2020
Czas:
8:00 am - 4:00 pm

Nadchodzące wydarzenia