PRACOWNIK W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
- RODO- najnowsze obowiązki w praktyce
- Wymogi RODO w zakresie rejestrowania i przechowywania dokumentacji operacji przetwarzania
- RODO – odpowiedzialność w praktyce
- Sankcje i odpowiedzialność odszkodowawcza
- RODO- outsourcing- najczęstsze problemy
- Obowiązki podmiotu przetwarzającego
- Profilowanie w praktyce
- Najczęściej pojawiające się problemy w praktyce
- Skala zmian regulacji
DATA I MIEJSCE:
24 październik 2017r.
Sala Platinum w CB Tarasy
Ul. Złota 59 , 00-120 Warszawa
Dlaczego warto wziąć udział:
Centra Usług Wspólnych to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów na polskim rynku. Jego
sprawne funkcjonowanie nie byłoby możliwe, gdyby nie odpowiednio dobrana strategia personalna.
Wpływa ona na długofalowe ukierunkowane działanie, pozwalające kształtować pracowników
o pożądanych cechach, wzmacniać ich zaangażowanie, a przy tym poprawia klimat społeczny i przekłada
się na większą efektywność pracowników w zakresie realizowanych zadań.
Dzięki naszym Prelegentom mogą Państwo liczyć na poszerzenie wiedzy z zakresu rekrutacji właściwych
osób na odpowiednie stanowiska i zarządzania pracownikiem w Centrach Usług Wspólnych. Uczestnicy
szkolenia zostaną kompleksowo przygotowani do stosowania transferu wiedzy i pracowników w Centrach
Usług Wspólnych. Będą potrafili wcielić w praktykę retencję oraz motywować w przypadku wąskich
specjalizacji. Uczestnicy dowiedzą się również komu faktycznie podlega pracownik CUW i jaka jest
problematyka związana z udostępnieniem pracowników przez podmiot zewnętrzny .
Warsztat kierujemy : do osób, które zarządzają działami i zespołami HR, w szczególności: dyrektorom i
kierownikom działów ds. zarządzania, finansów, HR –działom strategicznym, operacyjnym i rozwoju biznesu
w Centrach Usług Wspólnych
9:00 Rejestracja i poranna kawa
9:30 Komu podlega pracownik CUW
-
komu faktycznie podlega pracownik CUW – kto nimi zarządza
-
problematyka udostępniania pracowników przez podmiot zewnętrzny (outsourcing usług)
-
wypożyczanie pracowników między spółkami- kwestie organizacyjno-formalne
-
zasady powołania i funkcjonowania koordynatoracase study
-
nadzór nad pracownikami różnych spółek
-
delegowanie pracowników do CUW – kwestie organizacyjne i formalne
-
sugerowane rozwiązania
Robert Stępień, Radca Prawny Kancelaria Raczkowski Paruch
11:15 Przerwa kawowa
11:30 Retencja pracownika w CUW
-
jak utrzymać pracownika?
-
Procesy wspierające retencję pracowników w CUW
-
jak motywować w przypadku wąskich specjalizacji
-
problem nielojalności wobec pracodawcy
-
na co należy zwrócić szczególną uwagę
-
benefity pozapłacowe w praktyce-skuteczne rozwiązania
-
jak reagować, gdy pracownicy są niezadowoleni- jak zachęcić i zaangażować
Michał Bielawski, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
13:00 Lunch
13:40 Transfer pracownika i wiedzy w CUW
-
Case study – przeprowadzenie dobrego pracownika w praktyce
-
optymalizacja procesów
-
twarde i miękkie zasady transferów
Justyna Szklarczyk-Wojdak, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
15:00 Przerwa kawowa
15:15 Rekrutacja w/do CUW
-
budowanie strategii rekrutacji w CUW
-
wyzwania pojawiające się podczas rekrutacji i poszukiwania pracowników CUW
-
efektywne wykorzystanie kanałów rekrutacji
-
dobre praktyki i przykłady
Joanna Borowicz, Head of Bussines Partners w BPO POLAND
16:30 Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów
Robert Stępień, Radca Prawny Kancelaria Raczkowski Paruch
Michał Bielawski, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
Justyna Szklarczyk-Wojdak, ADAPTIVE Solutions & Advisory Group
Joanna Borowicz, Head of Bussines Partners w BPO POLAND
Cena: 1395 zł + 23% VAT
Pobierz formularz