Reklamację w branży energetycznej – Praktyka/Trudności /Wyzwania
Rozpatrywanie reklamacji w praktyce
Na co można składać reklamację szerokie prawa konsumentów
Obowiązek informacyjny w trakcie reklamacji
Terminy w postępowaniu reklamacyjnym
Reklamację w energetyce jak się przygotować
Analiza orzecznictwa najczęstsze błędy w branży energetycznej
Propozycję zapisów (dozwolonych) ułatwiające funkcjonowanie
31 Maj 2022 r.
MIEJSCE WARSZTATÓW:
Warsztaty ONLINE
Dlaczego warto wziąć udział :
Na warsztacie omówione zostaną m.in. obowiązujące przepisy prawne, najczęściej pojawiające się problemy oraz możliwe rozwiązania, analiza i omówienie orzecznictwa, problematyka
współpracy z konsumentem w procesie reklamacji w branży energetycznej , wskazane zostanie na co zwrócić szczególną uwagę i jak nie narazić się na zarzuty obejścia prawa
Warsztat jest szansą na poszerzenie swojej dotychczasowej wiedzy i uzyskanie możliwości wymiany doświadczeń z uczestnikami rynku i zaproszonymi Ekspertami
Do kogo kierujemy warsztat :
Warsztat kierujemy do osób, które zarządzają działami i zespołami prawnymi czy obsługi klienta, w szczególności dedykujemy go dyrektorom i kierownikom.
9:00 Rejestracja
9:15 Rozpatrywanie reklamacji w praktyce
Obsługa procesu w praktyce
Na co można składać reklamację szerokie prawa konsumentów
Ile razy można reklamować
Określenie
Kto jest upoważniony do składania reklamacji
Obowiązek informacyjny w trakcie reklamacji
10:20 Terminy w postępowaniu reklamacyjnym
Rozliczanie terminów w praktyce
Analiza orzecznictwa
Na co zwrócić szczególną uwagę
11:20 Przerwa
11:30 Reklamację w energetyce jak się przygotować
Analiza orzecznictwa najczęstsze błędy w branży energetycznej
Propozycję zapisów ( dozwolonych ) ułatwiające funkcjonowanie
Najczęściej pojawiające się trudności
Dobre praktyki
Cena: 650 zł + 23% VAT
Pobierz formularz