24
czerwiec
9:00 am — 4:15 pm
Centrum Konferencyjne Golden Floor
Aleje Jerozolimskie 123A

Warszawa,
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Przewodnik stada – jak zapanować nad wystąpieniami przed małą grupą
Budowanie autorytetu – narzędzia skutecznego wyrażania swoich postaw
Proces grupowy – mechanika małych grup i przełamywanie ich wewnętrznych barier w trakcie prezentacji
Porywacz tłumu – jak wzbudzić zainteresowanie odbiorców?
Zaawansowane sygnały niewerbalne świadczące o profesjonalizmie
Dyskusje podczas spotkań – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami ze słuchaczami?
Wystąpienia jednostronne – jak radzić sobie z przemówieniem przed większym audytorium?

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Zwiększysz skuteczność wypowiadanych słów i dotrzesz do szerszej grupy odbiorców, dzięki poznaniu technik perswazyjnego konstruowania wypowiedzi

Dowiesz się jak zainteresować swoją opowieścią Twoich słuchaczy – dzięki warsztatowi tworzenia ciekawych informacji

Nauczysz się przykuwać uwagę odbiorców podczas prezentacji, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i multimedialnych alternatyw dla pokazów slajdów takich jak Prezi, PawToon oraz SlideDog

Nauczysz się skutecznie reagować na trudne pytania i zastrzeżenia, dzięki treningowi profesjonalnych dyskusji

Zdobędziesz większą kontrolę nad swoją mową ciała, dzięki czemu w trakcie wystąpień poczujesz się pewniej i swobodniej

Bez względu na to czy występujemy przez zespołem pracowników, przekazując zadania do wykonania, przez zarządem, przekonując go do swoich pomysłów, salą pełną słuchaczy, którym opowiadamy o planach rozwoju firmy czy przed kamerą reprezentując swoją instytucję przed nieograniczoną publicznością, musimy zachować jednakowy profesjonalizm i opanować równie wiele aspektów swojej przemowy. Budowanie wizerunku osoby godnej zaufania, za którą gotowi są podążać wszyscy słuchacze, okazuje się dziś być jedną z najważniejszych umiejętności towarzyszących atutom biznesowych sprawnego managera.

Warsztat zaawansowanych wystąpień publicznych został zaprojektowany tak, by wynieść umiejętności uczestników na wyższy poziom, dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod pracy z nośnikami medialnymi.

Praca z kamerą i mikrofonem  w trakcie szkolenia umożliwia uczestnikom dogłębną analizę własnych zachowań przed publicznością i pozwolą uchwycić niuanse wpływające na sugestywność ich przekazu.

Dzień 1

9:00 – 9:30
9:30-11:30– Przewodnik stada – jak zapanować nad wystąpieniami przed małą grupą?

  • Budowanie autorytetu – narzędzia skutecznego wyrażania swoich postaw
    Diagramy wartości – jak znaleźć i nazwać wartość, którą chcemy przekazać?
  • Drzewa decyzyjne – efektywne formułowanie celu prezentacji
  • Kreowanie wizerunku – jak wzbudzać uczucia odbiorców przekazu zgodne z intencją prezentującego?
  • Proces grupowy – mechanika małych grup i przełamywanie ich wewnętrznych barier w trakcie prezentacji
    Formowanie się – budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia i zaciekawienie grupy
  • Etap burzy – przełamywanie oporów przed słuchaniem (radzenie sobie z tzw. efektem myślenia grupowego)
  • Normalizowanie – budowanie atmosfery efektywnego słuchania
  • Faza działania – call to action, jak przekonać słuchaczy do postępowania zgodnie z naszą intencją?

11:30 – 11:45 Przerwa Kawowa
11:45-13:15 – Porywacz tłumu – jak wzbudzić zainteresowanie odbiorców?

  • Zaawansowane sygnały niewerbalne świadczące o profesjonalizmie
    Praca z ubiorem – jak uczynić ze stroju dodatkowy atut?
  • Gesty wskazujące na profesjonalne przekazywanie wiedzy
  • Gesty wskazujące na siłę i zaufanie prezentującego
  • Gesty wskazujące na wspólnotę interesów prezentera oraz odbiorców
  • Dyskusje podczas spotkań – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami ze słuchaczami?
    Najczęściej stosowane techniki manipulacyjne oraz strategie radzenia sobie z nimi (odkrywanie aluzji, metoda szczepionki, technika wspólnego dobra etc.)
  • 7 skutecznych strategii obrony przed presją – jak obronić swoje granice, kiedy rozmówca wywiera presję?
  • Jak reagować, gdy nie znamy odpowiedzi na pytanie? Rodzaje zgody i dygresji w służbie wystąpień publicznych
  • Nagranie 1 – nagranie krótkiej symulacji prezentacji wraz z serią pytań od publiczności w celu sprawdzenia indywidualnych umiejętności radzenia sobie z wystąpieniami przed małą grupą

13:15 – 14:15 Przerwa na lunch
14:15-16:00 – Wystąpienia jednostronne – jak radzić sobie z przemówieniem przed większym audytorium? (cz.1)

  • Przygotowanie planu wystąpienia
    Jak sporządzać notatki i tworzyć konspekt wystąpienia?
  • Techniki planowania otwarcia i zamknięcia wystąpienia (formalne, wzniosłe, literackie, aktorskie)
  • Językowe mechanizmy przykuwania uwagi – presupozycje i wyrażenia oddziałujące na zmysły, czyli jak mówić, by nie stracić słuchacza?
  • Osiąganie planowanych efektów – jak sprawić, by słuchacz zadziałał po wystąpieniu?
    Formułowanie calls to action – przykłady sugestii działania w wystąpieniach publicznych
  • Tworzenie sugestywnych obrazów w wystąpieniach publicznych – podstawy storytellingu (dramaturgia, wyraziste postaci, pozytywne przesłanie, próby, przemiana)
  • Odwoływanie się do wspólnych wartości prezentującego i grupy w wystąpieniach publicznych

16:00 – zakończenie pierwszego dnia szkolenia

 

Dzień 2

9:00-11:30 – Wystąpienia jednostronne – jak radzić sobie z przemówieniem przed większym audytorium? (cz. 2)

  • Techniki selekcji i prezentacji danych – jak wybrać i przekazać najważniejsze informacje
    Tworzenie infografik – zasady kumulowania danych w formach graficznych
  • Internetowe narzędzia tworzenia infografik – PiktoChart, Easil.ly
  • Zasady tworzenia prezentacji w formie pokazów slajdów
  • Multimedialne alternatywy dla pokazów slajdów – poza prezentacyjną strefą komfortu
    Prezi – multimedialna, graficzna platforma tworzenia prezentacji na wystąpienia
  • PawToon – prezentacje multimedialne w formie krótkich filmów
  • SlideDog – kreatywne sposoby pokazania różnych rodzajów dokumentów jednocześnie

11:30 – 11:45 Przerwa Kawowa
11:45-13:15 – Savoir-vivre prezentacji biznesowej

  • Zasady poprawnego ubioru – komunikacja wizualna przez kolor i styl stroju
  • Wykorzystanie przestrzeni do wystąpienia – budowanie kontaktu i panowanie nad stresem dzięki ruchowi, praca ze wskaźnikami, odwoływanie się do prezentacji multimedialnej
  • Język prezentacji biznesowej – jak zwracać się do słuchaczy, by utrzymać ich zaufanie?
  • Zasady korzystania z konspektów i pomocy podczas wystąpień publicznych
  • Nagranie nr 2 – nagranie krótkiego wystąpienia wykorzystującego prezentację multimedialną
    i elementy storytellingu, celem nagrania jest przekazanie ciekawej historii odwołującej się do treści ukazanej na slajdzie i wpisanie tego, w temat merytoryczny wystąpienia

13:15 – 14:15 Przerwa na lunch
14:15-16:00 – Analiza nagrań

Uczestnicy wspólnie z trenerem przeanalizują swoje wystąpienia, by znaleźć błędy popełniane
w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz pracy z audytorium.
Uzyskane wskazówki pozwolą indywidualnie zarządzić obszarami wymagającymi dalszej pracy
u każdego uczestnika szkolenia.
16:00 – zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów

Łukasz Janiec, Trener, konsultant, strateg, certyfikowany coach i trener

wystąpienia publiczneTrener, konsultant, strateg, certyfikowany coach i trener, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych w metodologii Grywalizacji, autor publikacji branżowych, zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla kluczowych klientów, kontrolą jakości realizacji projektów pod względem merytorycznym oraz współpracuje przy rozwoju oferty i tworzeniu nowych narzędzi. Psycholog w zakresie zarządzania, komunikacji i psychologii stosunków międzykulturowych.

Od ponad 6 lat prowadzi projekty szkoleniowo – doradcze dla klientów biznesowych przygotowując dla nich indywidualne rozwiązania procesowe i projektowe.

 

Szczegóły

Start:
24 czerwca, 2015 @ 9:00 am
Koniec:
25 czerwca, 2015 @ 4:15 pm
Wydarzenie Category:
Organizer:
Magdalena Karłowicz
Phone:
22 787 59 12
Email:
Organizer Website:
www.proability.pl

Nadchodzące wydarzenia