WORK FROM HOME / Praca zdalna w praktyce
➢ Telepraca i praca zdalna – jak je rozróżnić i kiedy z nich korzystać
➢ Kiedy telepraca, a kiedy home office – jakie są różnice
➢ Umowa dla pracownika wykonującego pracę zdalną – co w niej zawrzeć
➢ Regulamin jako źródło dodatkowych obowiązków pracownika wykonującego pracę zdalną
➢ Potwierdzanie obecności i rozliczanie czasu pracy przy pracy zdalnej
➢ Praca zdalna – najczęstsze błędy i „pułapki”
➢ Kiedy „telepraca” jest, a kiedy nie jest telepracą – konsekwencje dla pracodawcy
➢Zabezpieczenie informacji i tajemnicy przedsiębiorstwa
17 Wrzesień 2020 r.
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A, Centrum
Dlaczego warto wziąć udział :
W trakcie szkolenia “WORK FROM HOME/ Praca zdalna w praktyce” dowiesz się:
✓ kiedy telepraca, a kiedy home office – jakie są różnice
✓ jak wprowadzić telepracę: porozumienie lub regulamin czy wniosek pracownik
✓ jak wygląda umowa dla pracownika wykonującego pracę zdalną – co w niej zawrzeć
✓ jak wygląda regulamin pracy zdalnej – dlaczego warto go wprowadzić i co w nim uregulować
✓ kiedy „telepraca” jest, a kiedy nie jest telepracą – konsekwencje dla pracodawcy
✓ jak zabezpieczyć informacje i tajemnice przedsiębiorstwa
Poznasz:
✓ Techniki dla rozproszonych zespołów, które sprzyjają przepływowi wiedzy
✓ Sposoby efektywnej organizacji pracy w zespołach rozproszonych, także w sytuacjach gdy zadania wykonywane przez różne osoby są od siebie zależne
Do kogo kierujemy warsztat :
• Dla wszystkich, którzy chcą rozpoczynają pracę z wykorzystaniem pracy zdalnej
• Dla menadżerów rozpoczynającymi zarządzanie zespołami rozproszonymi i pracownikami zdalnymi
• Dla liderów projektów oraz kierowników projektów pracujących wirtualnie
• Dla specjalistów i pracowników pracujących w zespołach rozproszonych lub współpracujących z zespołami rozproszonymi,
którzy chcą pracować bardziej efektywnie
• Dla osób jakie mierzą się w swojej codziennej pracy z wyzwaniami pracy zdalnej z zespołem, przełożonymi lub z klientami
w innych lokalizacjach
• Dla pracowników działów HR, w organizacjach w których występują rozproszone zespoły lub w których planowane jest ich wprowadzenie
9:00 Rejestracja i poranna kawa
9:30 Telepraca i praca zdalna – jak je rozróżnić i kiedy z nich korzystać
❑ kiedy telepraca, a kiedy home office– jakie są różnice
❑ jak wprowadzić telepracę: porozumienie lub regulamin czy wniosek pracownika
❑ jak wprowadzić pracę zdalną
❑ umowa dla pracownika wykonującego pracę zdalną – co w niej zawrzeć
10:40 Przerwa kawowa
11:00 Regulamin pracy zdalnej– dlaczego warto go wprowadzić i co w nim uregulować
❑ regulamin jako zabezpieczenie interesów pracodawcy
❑ regulamin jako źródło dodatkowych obowiązków pracownika wykonującego pracę zdalną
❑ praca zdalna a obowiązki pracodawcy w zakresie BHP
❑ praca zdalna a wypadek przy pracy
❑ zapewnienie sprzętu i niezbędnych narzędzi pracownikowi wykonującemu pracę zdalną
❑ praca zdalna a zabezpieczenie przekazywanych informacji
❑ potwierdzanie obecności i rozliczanie czasu pracy przy pracy zdalnej
12:40 Lunch
13:20 Praca zdalna – najczęstsze błędy i „pułapki”
❑ kiedy „telepraca” jest, a kiedy nie jest telepracą – konsekwencje dla pracodawcy
❑ praca zdalna – prawo pracownika, czy benefit wymagający zgody pracodawcy
❑ praca zdalna a zasada równego traktowania pracowników
❑ praca zdalna – jak określić miejsce pracy
❑ praca zdalna wykonywana spoza granic Polski/spoza granic UE
❑ odpowiedzialność za BHP – pracodawca nie wszystko może kontrolować
❑ zabezpieczenie informacji i tajemnicy przedsiębiorstwa
❑ dyżury „poza godzinami pracy” a normy czasu pracy
15:00 Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów
Cena: 1495 zł + 23% VAT
Pobierz formularz